Alla inlägg den 22 januari 2015

Av Gunsan - 22 januari 2015 20:28

dag   

Helt underbart ute.. Nu har det snöat i nästan 2 dygn.. Har väl kommit ner 12-15 cm snö nu...

DET är den bästa födelsedagspresenten man kan få   

Jag har dessutom förmånen att fylla år på samma dag som en av mina älskade Cardigans.

CARDAX LOKE fyller 10 år idag   

 

Han är såååå underbar denna hund. Ja de andra 2 älskar jag med hela hjärtat med så klart men Loke har nått liiiitet extra. Så är det bara   


På förmiddagspromenaden bara njöt vi i snön.

         Var så underbart att vara ute   


De flesta tycker att jag är skvatt galen men jag ÄLSKAR snön och lite minusgrader. Är ju det jag växt upp med vintertid i Luleå som barn   


Har slarvat över med drake och mopp på förmiddagen eftersom Svärmor med sambo skulle komma på fika på eftermiddagen. Vill ju inte att Svärmor ska få "raggsockor" av hundhår   

Svärmor överlämnade en fin orkiée i glasvas och en flaska vin. Ska bli spännande att smaka av det. Fast i helgen får flaskan stå för jobbet tänker låna mig i 3 nätter   


Maken hade köpt det som stod näst överst på önskelistan... En elektrisk fotfil !!! YEAAAHH !!

 


Nu ska mina raspiga hälar bli mjuka och fina.


Dags för kvällsfix nu och sen lite tv... Var visst nån actionkomedi ikväll...  


Go Natt   

Ovido - Quiz & Flashcards