Alla inlägg under januari 2018

Av Gunsan - 24 januari 2018 12:38

     

lite smått igen på 25%... 

Nästa vecka kommer jag att återgå till min gamla arbetsplats. Vi får väl se hur det går. Känns ju lite så där men försäkringskassan hugger en i nacken och kräver att jag kommer igång. Just nu finns ju inget annat hållbart alternativ än min gamla arbetsplats. Får väl hålla koll efter nytt jobb i kranskommunerna antar jag.


Känns ju lite fånigt egentligen att klaga på lite utmattning när man läser gamla arbetskompisen Camilla Kamels blogg och ser hur hon kämpar med sin cancer. Finns så mycket livsglädje och positivitet i denna underbara kvinna.

Håller alla tummar och tår för att du vinner fighten Camilla 💖💖💖💖💖


Vi tog en tur ut till stugan i helgen. Lät vovvarna lubba runt i snön och mysa. Så härligt att se dem flänga runt som blådårar och njuta i snön.


Idag har vi plusgrader och snön smälter igen. Den lilla vinter vi fick ger sig väl nu när vi kommer att ha varmt i flera dagar. Slask och plask och skitiga hundar igen då.... 😡

Nåja... Blir väl snart vår igen och vi kan flytta ut i Corgistugan igen.... Längtar 💖


Ovido - Quiz & Flashcards