Alla inlägg under maj 2018

Av Gunsan - 28 maj 2018 11:52

   

de lux 😱🤗😂

Är i  Corgistugan på andra veckan nu. Idel vackert väder, sol och fågelsång 😍😍😍😍

Rohdodendron, syrener blommar och liljorna har knoppar. Jag lever livet och njuter i fulla drag innan det till helgen blir stadsliv för ett par dagar. Tvätt och matinköp måste fixas på lördag samt några andra nödvändiga saker. Söndagmorgon bär det av till Norrköping för utställning och sen kör vi här ute i Paradiset Corgistugan till torsdag. 

Fredag 8/6 kallar jobbet en vecka igen.


Av Gunsan - 10 maj 2018 19:14

     

 

börjar i morgon så nu har jag lämnat min Kära Corgistuga för stadslivet 1 vecka framåt.

Nästa fredag åker jag tillbaka och stannar i skogen tills i början av Juni. Då ska vi på utställning i Norrköping och sen kan jag vara ute en vecka till. 

Vi har varit i Västerås och ställt härom helgen. Både Thor och Bilbo fick Excellent och väldigt fina omdömmen.

Vi fick träffa Odins dotter Nemi oxå. Väldans grann och trevlig tjej.

Tog lite foton på det som kommer i rabatterna nu. Gullvivor och Kungsängsliljor blommar och idag såg jag en hel slänt med liljekonvaljer i knopp 🤣

Helt underbart väder har jag haft och legat på solsängen och lapat sol och nu fått lite färg. 🤗🤗

Ovido - Quiz & Flashcards