Direktlänk till inlägg 27 april 2015

UTSTÄLLNINGS HELGEN

Av Gunsan - 27 april 2015 11:07

är över...

Gick sisådär... Ett VG blev det i a f... Denna gång var det bakdelen som inte var bra tyckte domaren. Lite rör utåtroterade tassar i fram oxå...    

 Jag fick även nöjet att visa upp Lokes dotter Lady i bästa tik rundan...   Lilla Söta.....

 

Mamma Cardax Serena aka Siv blev 2:a bästa tik.... Snygga Sivan...  

 

Det var en väldigt trevlig dag i Västerås med många goa, glada ansikten... Så kul att få träffa Marie Skogström med sina två killar från E-kullen samt Ia Rask...Två helt underbara kvinnor ...   


Resten av dagen blev till att bara vila och ta det lugnt..


Igår var jag hemma mest hela dagen. Ringde till Odins uppfödare och frågade om hon kan tänka sig visa Odin på Corgispecialen i Eskilstuna 6 juni och det ville hon gärna... Jag ska ställa alla 3 men Odin och Thor går ju bägge i öppen klass så jag kan inte gå med båda i ringen samtidigt    Nu löser det sig med Gunnels hjälp. Annars så har Sivan och Ladys matte erbjudit sig hjälpa mig men först vill jag ju fråga uppfödaren.... Respekt och hyfs...   


Igårkväll var det dags igen för Rallylydnad med Thor... Går framåt sakta men säkert... Han gillar att göra saker men har en alldeles för lättavledd nos... Till hösten siktar jag in mig på nybörjarkurs i Nosework... Tror jag skulle passa Thor som handen i handsken. 


Nu ska jag bege mig upp på stan... Presentinköp till Sockerungen... Vi åker ju till Tandsbyn på torsdag och hon fyller ju år veckan efter så vi uppvaktar under Valborg   


LÄNGTAR efter Sockret så jag kan bli GALEN !!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunsan - Lördag 13 april 12:24


Våren här i Corgitorpet har vart rackarns så solfattig. Förra våren hade jag lunchat ute i trädgården flera gånger och suttit i solen och fått färg i nyllet. Nu är jag ännu blek som ett lakan.   Jag har slutfört min utbildning till Intuitiv Livsc...

Av Gunsan - Söndag 10 mars 12:35

har rullat iväg.... Vi går mot vår även om just idag inte känns så vårlik. Det ligger på nollan, är mulet och snålblåster.   Ett halvår har gått och nu är jag färdig Intuitiv Livs coach.  Var iväg till Tvillingsjälargården igår och hade kursavs...

Av Gunsan - Måndag 1 jan 08:29

Årets första dag... Har just kommit hem från jobbet. Börjar året med 8 dagars ledighet 🥰 Julen har vart lugn och trivsam. Snöoväder på julafton och sen snöade det i flera dagar så motion har jag fått. Snöskottning är bra för kroppen ㈳...

Av Gunsan - 15 september 2023 12:46

Är kommen...Har lufsat runt i skogarna på ledig tid och hystat in massor av kantareller. Trattkantareller har oxå börjat komma men dem behöver nån vecka till för att bli i fin storlek.   Mina Gladiolus har blommat sååå underbart 😍   ...

Av Gunsan - 9 augusti 2023 08:10

  det semester.... Typ halva har gått och 🌞 och värmen försvann. Stormen Hans börjar kanske lägga sig lite nu men regnat duktigt har det gjort. I gårkväll trodde jag träden skulle gå av i blåsten. Ett är i a f bra för kantarellerna har tagi...

Ovido - Quiz & Flashcards