Alla inlägg under december 2022

Av Gunsan - 29 december 2022 11:27

1 år sen jag skrev här.....

'Blev inga valpar förra hösten 😢

'Året som gått har varit ett år av total förändring....

'Jag har gjort flera nya val i livet och det känns bra.

'Hundarna och jag har blivit Lantisar på riktigt. Flyttat till ett gammalt torp byggt 1892.

'Corgitorpet....

'Sommaren som gick vart lite tokig. Hundar med magsjuka i omgångar gjorde att 2 utställningar fick ställas in.😕

'Inte skoj men sånt händer....

'Hann med lite svampplock i höst mellan flyttkartongerna packades upp....

'Finns bara en sak som gjort mig riktigt ledsen.... En vän tystnade och jag har ingen aning om varför eller vad jag gjort 😭

'Livet går trots allt vidare och jag får ta det som det är.

'Just nu är jag långledig.... Har fått en axelprotes så nu är det återhämtning och rehab som gäller fram till i början av april. Min "lilldotter" har bott här i nästan 2 veckor och hjälpt mig med hundar och matlagning.

'Julen förflöt i lugn och ro... lite begränsat julbord då jag inte kan flaxa på så bra med armen än. Nyåret ska firas lika lugnt och stilla och detta nyår kan jag glädjas åt att slippa sitta med stirriga hundar över 12-slaget. Här firas det inte med buller och bång i skogen.


''Nu önskar jag er alla ett riktigt Gott Slut och ett GOTT NYTT ÅR 💖

     

Ovido - Quiz & Flashcards