Alla inlägg under augusti 2020

Av Gunsan - 14 augusti 2020 19:22

och hennes moster har vart på visit i ett par dagar i Corgistugan. Många goda skratt, god mat och yatzyspel har vi haft.

 
Mina gladiolusar har börjat blomma.

 
Nu ska jag njuta av semetervädret och läsa en god bok på verandan... 

Av Gunsan - 5 augusti 2020 13:54

har börjat...🤪🥰🤪

Är i Corgistugan och njuter. 
Igår fyllde maken år så vi for in till stan och gick på Sjömagasinet och åt middag 🥰 Dem har så god och vällagad mat. 
Maken jobbar denna vecka så han for hem igen sen han skjutsat ut mig och hundarna igen. 

Idag på förmiddagen tog jag en tur inskogen med hundarna och jagade kantareller 🥰 Blev inte lottlös så nu är dem rensade och i kastrullen för förvällning.

 
Jag blev glatt överraskad i måndags när jag kom ut hit och fick se att mina gladiolus har fått blomknoppar 🥰 Trodde jag hade misslyckats med dem Då dem bara varit gröna stålkar hela sommaren. Bättre sent än aldrig. Ska bli spännande och se vad färger det blir.

 


I morgon ser jag fram emot finfrämmat av Lotta med gubben Matti. Ska bli så trevligt..🥰🥰🥰🥰

Nu ska jag förpacka svamp och sen hugga min bok och slappa nån timme 🥰😍🥰

Ovido - Quiz & Flashcards