Alla inlägg under juni 2021

Av Gunsan - 2 juni 2021 12:20

I Corgistugan och toksnörvlar....Har blivit brakförkyld och idag vart och tagit Covidtest eftersom jag tillbringat en vecka i Luleå. Kom hem i söndags och hann jobba en natt innan jag i går förmiddag vaknade av ont i halsen och feberfrossa.

Nu är lilla Mor lagd till sista vilan och kvarlåtenskapen omhändertagen.


 
Gjorde en liten nostalgitripp på hemvägen och körde via Arjeplog. Kollade in den rosa kyrkan, Silvermuseet och var en sväng till Kraja, min gamla campingplats. Sist en sväng till Farmor och Farfars grav.

       


Jag hade oxå förmånen att få träffa Maj-Lis och Thors dotter Skutegårdens Lucky Lips aka Loka. En mycket trevlig tjej 🥰. 
 
Nu hoppas jag att febern och snuvan ger sig så jag kan jobba i helgen och så klart att Covidtestet är negativt.

Ska bara njuta av någon dag här i stugan och vila så mycket det går. Hyresvärdens snickarens är här nu och bygger nytt diskhus åt mig och det blir så fint. 😍

Ovido - Quiz & Flashcards