Alla inlägg under mars 2018

Av Gunsan - 15 mars 2018 15:03

Fru Chefen avklarat...

Plan för återgång till min fulla tid är lagd så nu får vi hoppas att Förseningskassan köper planen och inte tänker att den är för lång. Tycker vi har lyckats motivera väl varför det inte ska gå för fort.


Hade tänkt hinna med lite ståträning idag men får hugga tag i det nästa vecka samt lite nosework. Tiden räckte inte idag.

I morgon är det fullt ös med tvätt och städ och sen ska jag jobba min första hela natt !! Blir 2 nätter till sen under helgen. Känns både skrämmande och kul samtidigt.


Nästa helg ska tillbringas delvis i Stockholm. Lilldotra fyller ju 31 veckan efter så henne ska vi fira på fredag och sen ska jag på SWCK's årsmöte på lördag. Ska bli roligt.


7april ska vi till Arvika på kennelträff. Ska bli jättekul. Noseworkinstruktör bokad och har vi tur kanske vi kan köra lite ringträning oxå. 

Ska anmäla Thor och Bilbo till Västeråsutställningen i april. Är min jobbhelg men jag har varskott chefen om att jag vill ha fredagen ledig så kan jag jobba resten av helgen.

Så till veckan får jag ta mig själv i kragen och sparka mig i baken så jag kommer igång med träningen av grabbarna.


Nu är det dags att lufta lite pälsar 🤣🤣

Ovido - Quiz & Flashcards