Alla inlägg under mars 2024

Av Gunsan - Söndag 10 mars 12:35

har rullat iväg.... Vi går mot vår även om just idag inte känns så vårlik. Det ligger på nollan, är mulet och snålblåster.


Ett halvår har gått och nu är jag färdig Intuitiv Livs coach. 

Var iväg till Tvillingsjälargården igår och hade kursavslutniing. Vilka underbara kurskamrater jag haft. Ett supergäng från norr till söder. En kurskamrat bilade ner från Umeå !!! 

 


Nu ska jag sätta igång med hemsida, och försöka nå ut på sociala media med mig själv och ragga klienter. Det är så upplyftande och roligt att ha ingående samtal med andra, att locka fram va de vill innerst inne och försöka få dem att bli sina egna bästa vänner. Känns som jag hamnat rätt. 💖


Bibliotekarien växer och frodas och snart är det varmt nog för att ha dörren öppen så hon kan välja själv när hon vill bli utekatt.

 


Ska jobba ett par nätter nu och snart byter jag jobb. I maj ska en Nattpatrull inom enbart LSS finnas i Köpings Kommun. Jag är en av dem som ska jobba där 🫣😃

Ska bli jätteroligt att få vara med att starta upp något nytt.


Det är mycket som händer nu 💖



Ovido - Quiz & Flashcards