Alla inlägg under februari 2018

Av Gunsan - 17 februari 2018 10:15

steppat upp lite... Från igår kör jag 50 % på jobbet... Är mycket matt i kanten idag då jag inte kunde sova när jag kom hem i natt...   Vaknade redan vid 7... Ska ut ikväll igen och så i morgon. Hoppas jag får sova bättre inatt.


Vi har i a f lite snö nu så det är hyfsat rena och fina hundar när man kommer i  från promenaden. Idag är det 2 minus och det tackar vi för. Sista dagarna har det legat just över noll och varit lite slaskigt.


Var ute på långis i onsdags men kamrat Eva och hennes småtjejer. Var en härlig prommis. Vi har sagt vi ska försöka få ihop en dejt varje vecka   


I april drar utställningssäsongen igång igen. Ska bli roligt och spännande. Ska iväg på Noseworkdag som Bilbos uppfödare anordnar och bjussar oss valpköpare på. Hoppas många kommer. Vore så kul att få träffa kullsyskonen. Dem blev ju 1 år i december.

Hoppas jag hittar en tid någonstans under året för att göra ett BPH på Bilbo oxå. Verkar inte finnas nån bana här i krokarna så jag får försöka få nått i grannlänen.


NU ska jag bänka mig i fåtöljen och slappa och kanske sova tv en stund....

Ovido - Quiz & Flashcards