Alla inlägg under oktober 2019

Av Gunsan - 24 oktober 2019 20:06

är här och vi har nu stängt Kära Corgistugan.   

 

Vi har gjort en liten resa upp till Svenstavik och uppvaktat barnbarnet som fyller 3 och hälsat på Thors 7 små valpar. Dem blev 6 veckor i tisdags   

 

Det var YTTERST nära att denna lilla goding hade blivit en del av vår familj men jag fick begränsa mig och avstå... 4 hundar i lägenheten i stan blir i mesta laget tyvärr...  

 

Underbara lilla Ludde som då istället får sitt hem hos Anna-Karin och hennes man samt Skutegårdens Itzi. Jag kan i a f få följa honom och träffa honom   


Skolan är delvis avverkad nu. Betygsamtal i svenska och samhällskunskap väntar och jag har bara Medicinkursen kvar fram till jul. Sen är jag färdig USK:a   


Nu är det jobbnatt som gäller... + 2 till innan en veckas ledighet igen   

Ovido - Quiz & Flashcards