Alla inlägg under november 2016

Av Gunsan - 14 november 2016 10:14

på många år har gått...

Att behöva ta beslut... svåra och tunga beslut sliter hårt på   


   CARDAX LOKE   

 

f. 2005-01-22 - d. 2016-11-11

har lämnat oss...   

De sista 2-3 veckorna har han haft besvärligt med ont i sina höfter och även i framstället.

Han har haft svårt att sätta sig och bajsa och när vi kommit in från promenader har han inte velat ha Odin och Thor i närheten i ca 30-45 minuter.

Maken och jag har velat hit och dit och hoppats på bättring... Vi har haft kontakt med behandlande veterinär  som stöttade oss i vårt beslut.

Ytterligare en fantastisk person har funnits vid min sida.. TACK StorDraken av Tomterna City för att du finns    


Nu är det tomt här trots att vi har Odin och Thor... Loke fattas oss och gråtattackerna kommer och går...


Vårt STORA TACK till Margareta Widin, Kennel Cardax för det förtroende hon visat oss genom att låta oss ta hand om denna underbara hund.

 


Nu får vi samla oss och ta tag i livet med Loke vid våra hjärtan.   

Av Gunsan - 8 november 2016 10:43

så länge det var sen jag skrev nått     

Corgistugan är stängd för säsongen, snön har kommit och jag jobbar på som vanligt.


Har hittat en ny kompis som jag ska träffa snart.. En Drake från Tomterna City... Ska bli så jäkla kul   

Bara synd att hon och hennes hundar bor så avlägset...


Har hunnit med att bli mormor oxå   

Den 26 Oktober kom lille Gabriel till världen...Han är oxå i en annan landsände så vi får se när jag kan träffa honom.

 

Milah är den stoltaste storasyrran som finns   


Nå nu har jag uppdaterat lite...


Återkommer efter dejten med henne från Tomterna City     

Ovido - Quiz & Flashcards