Alla inlägg under april 2024

Av Gunsan - Lördag 13 april 12:24

Våren här i Corgitorpet har vart rackarns så solfattig. Förra våren hade jag lunchat ute i trädgården flera gånger och suttit i solen och fått färg i nyllet. Nu är jag ännu blek som ett lakan.


Jag har slutfört min utbildning till Intuitiv Livscoach nu och fått mitt diplom.


 

Jag kan nås på min hemsida Vundzeni.se. Jag coachar på mina lediga dagar via FaceTime.


Skogen runt mitt hus försvinner och snabbt som tusan går det. Avverkningsmaskinen tuggar sig igenom i en rasande fart.

Mina svampställen försvinner så nu måste jag utforska nya områden. 


Bibliotekarien har blivit vuxen nu och börjat löpa. Har jag tur så har hon vart ute på byn och flirtat. Har jag otur börjar löpet om under veckan som kommer. I så fall har hon en fästman som väntar längre bort i byn 🫣🤣

En eller två kullar ska hon få innan kastrering.


Kollade i mina odlingslådor igår.

Stormhattar, kärleksört och påskliljor och tulpaner är på gång upp nu 🥰


Jag kan oxå se fram emot nytt jobb. I slutet av maj börjar jag med uppstart av Nattpatrull inom LSS i Köpings kommun. Ska bli jättespännande. Får två nya kollegor och ett helt nytt arbetssätt. Tror natten kommer att gå mycket fortare när man ska flänga runt på flera ställen.😁 


NU ska jag lufta mina fyrbenta vänner och sen se om Bibliotekarien vill komma in. Hon är ute på språng just nu.

Trevlig Helg !!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards