Alla inlägg den 13 januari 2015

Av Gunsan - 13 januari 2015 19:35

lediga dagen innan jobbet drar igång. Har personalmöte i morgoneftermiddag och sen går jag på min första natt på 6 månader. Ska bli intressant att se vad som hänt under tiden på finaste jobbet.


Igår fick jag bekräftat att Fromas Rubeus Hagrid aka Thor ska gå kurs i Rallylydnad med mig i april   

Ska bli jättekul !! Han är så uppmärksam och följsam så det kommer att gå kanonbra  


 

Så här imponerad såg Loke ut när jag störde skönhetssömnen i morse och proppsade på morgonpromenad...

Efter ett par minuters betänketid ramlade han ur soffan och hängde med i a f...


Vi fick en riktigt härlig promenad trots att det var halt som 17... Var i a f en vacker soluppgång   

 


Har lagt om min kost i hopp om att tappa lite extrakilon som smugit sig på mig nu när ryggen har bråkat.

LCHF numera.

Komponerade ett eget recept till middgaen idag och det blev kanongott.

 


Kassler i ugn med en röra av bl.a piladelphiaost och paprikor. MUMS !!


Nu ska det bli lite kvällsfix och sen är det ju säsongsstart av Veckans Brott med den eminente Professorn Leif GW Persson. Hans underfundiga kommentarer och tyckanden är helt klart underbara   


Go Natt !!   

Ovido - Quiz & Flashcards