Alla inlägg den 5 januari 2015

Av Gunsan - 5 januari 2015 20:23

rulllar på och Trettondagsaftonen är här.

Har varit en fin och kylig dag. Torrt och fruset ute . Nu ikväll är det 8 härliga minusgrader.   

Maken flinar npg så lagomt mycket. Är ju han som är ute på kvällspromenad med Herrar Cardigans.


Vi har vart iväg på shoppingrunda idag. Kyl, frys och skafferi hurrar. Blev lite grann på hyllorna.


En god middag har vi ätit och jag har vart duktig och beställt hundmat. Skönt att ha det ur världen för ett tag. Har märkt att om jag väntar till sms-påminnelsen kommer får jag inte alltid tag på det jag vill ha. Nu tog jag lite märgben oxå. De gamla behöver bytas ut.


Igår tog vi en roadtrip till Väsby och hälsade på bästa Fian några timmar. Så länge sen vi sågs. Hoppas dem får ändan ur vagnen och kommer på visit till oss snart. Fian var tilll Corgistugan i somras och käkade surströmming med mig. Kanske ta en repris på det till sommaren ??


Snart blir det lite film och sen Lopplådan. Vaknade ju rätt tidigt i morse.


  

Ovido - Quiz & Flashcards