Direktlänk till inlägg 8 februari 2016

IBLAND SÅ

Av Gunsan - 8 februari 2016 11:39

går inte saker och ting enligt ritningarna. P.ga lite konstruktionsfel så har jag nu 6 nätters semester. INTE så det var tänkt men så blev det. Kanske lika bra det då.... Fick lite tid att tänka.... Kanske ska jag försöka göra något annat... ??

Känns som ett byte av tid och rum skulle vara nyttigt. Mitt nuvarande ställe har blivit rena häxkitteln !!


Ibland undrar jag hur man egentligen IDS bete sig som man gör när man fyllt något mer är 3 år.

HUR kan man bemöta folk som dem vore avskräde ?? ALLA har lika värde och ALLA förtjänar att bemötas med respekt även om man inte för den skull kan ÄLSKA alla !!!!


Varför kan inte folk inse att vissa personer INTE passar på ett ställe eller en tid på dygnet men kan passa alldeles utmärkt under andra förutsättningar ??

VARFÖR ska det bli drama av allt hela tiden ???

VARFÖR tillåts inte arbetsro ??


Ibland har jag god lust att skriva ned händelse på händelse som fått mig och några till att reagera på lämpligheten hos vissa och slänga det i nyllet på dem som skriker högst om orättvis behandling. Jag VET att dem skulle reagera om dem visste hur det EGENTLIGEN kan gå till.


Men somliga kan slicka röv och ljuga andra fulla om andras inkompetens för att själv framsåt som perfekt och jätteduglig.


Nä... SKita i alltihop och ta sitt pick och pack och dra vore den enklaste... Då slapp man engagera sig och man slapp skitpratet och lögnerna men tyvärr kommer som alltid tredje part i kläm då....


SKIT OXÅ !!!!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunsan - Lördag 13 april 12:24


Våren här i Corgitorpet har vart rackarns så solfattig. Förra våren hade jag lunchat ute i trädgården flera gånger och suttit i solen och fått färg i nyllet. Nu är jag ännu blek som ett lakan.   Jag har slutfört min utbildning till Intuitiv Livsc...

Av Gunsan - Söndag 10 mars 12:35

har rullat iväg.... Vi går mot vår även om just idag inte känns så vårlik. Det ligger på nollan, är mulet och snålblåster.   Ett halvår har gått och nu är jag färdig Intuitiv Livs coach.  Var iväg till Tvillingsjälargården igår och hade kursavs...

Av Gunsan - Måndag 1 jan 08:29

Årets första dag... Har just kommit hem från jobbet. Börjar året med 8 dagars ledighet 🥰 Julen har vart lugn och trivsam. Snöoväder på julafton och sen snöade det i flera dagar så motion har jag fått. Snöskottning är bra för kroppen ㈳...

Av Gunsan - 15 september 2023 12:46

Är kommen...Har lufsat runt i skogarna på ledig tid och hystat in massor av kantareller. Trattkantareller har oxå börjat komma men dem behöver nån vecka till för att bli i fin storlek.   Mina Gladiolus har blommat sååå underbart 😍   ...

Av Gunsan - 9 augusti 2023 08:10

  det semester.... Typ halva har gått och 🌞 och värmen försvann. Stormen Hans börjar kanske lägga sig lite nu men regnat duktigt har det gjort. I gårkväll trodde jag träden skulle gå av i blåsten. Ett är i a f bra för kantarellerna har tagi...

Ovido - Quiz & Flashcards