Alla inlägg den 1 februari 2016

Av Gunsan - 1 februari 2016 20:17

är här... Sista veckornas grisväder verkar vara över för nu VRÄKER snön ner... Nästan så man får julkänslor   

 

Är långledig denna vecka förutom Teamsamordnarmöten i morgon.  Tänkte jag skylle cykla ner till förvaltningshuset men inser att jag får nog allt använda apostlahästarna om det ska fortsätta komma Lappmögel hela natten. Risken finns att det bara blir slask för tempen ligger precis på nollan   


Har tränat nosework med Thor lite grann... Han är en riktig filur... Han nosar bra första och andra banan men sen tar han ut riktningen på doften och sätter sig typ en meter ifrån burken och stirrar på den en stund innan han tittar på mig och med blicken säger att NU ska jag ha godis för doften är ju där borta !! INTE riktigt så jag vill ha det. Får lägga ny bana efter en-två doftförflyttningar för att han ska jobba och hur tusans lätt är det i en liten trea ??? 

Fnular på källargången till nästa träningstillfälle...


Ikväll blir det spöktv... Det okända har ju startat igen... Sen i säng och upp med tuppen i morgon så man hinner rasta vovvar och sen promma iväg på möten. Dem är ju i en annan del av Köping   


Go Natt !!   

Ovido - Quiz & Flashcards