Alla inlägg den 16 mars 2015

Av Gunsan - 16 mars 2015 19:57

idag... Nytt dokumentationssystem i datorn ska läras in.... HUGA så mycket att komma ihåg !! Nåja... Manual skulle vi få så det blir nog bra...   


Är jämrans trött och slut i ryggen idag... Bilåkandet och utställningen igår tog hårt åt ryggen... Sen cyklat idag och så suttit 3 timmar på kurs. När kursen var slut var det bara flänga upp på stan till optikern och fixa glasisarna som gick sönder i morse... Fick ett infall... Kollade synen och beställde nya ögon... Behövdes... Var 5 år och 11 månader sen sist jag skaffade nya ögon. Kollade synen under 2013 och då var förändringen så liten så då klarade jag mig med de ögon jag har. Nu var det lite sämre igen så nu var det läge att byta.


I morgon får jag sovmorgon... Ska på föreläsning klockan 13.... Sen är det upp med tuppen både onsdag och torsdag för då är det 3 timmars förmiddagskurs igen.... 


Vi firar en 2 åring i familjen idag... FROMAX RUBEUS HAGRID aka THOR fyller år idag   


       


NU kvällsfix .... och sen Criminal Minds.


Go Natt   

Ovido - Quiz & Flashcards