Alla inlägg den 15 mars 2015

Av Gunsan - 15 mars 2015 19:30

i Strängnäs idag... Cardigans både högt och lågt   

Våra gossar skötte sig utmärkt. Thor var den vi ställde.     

Han fick bra kritik men "bara" ett VG (Very Good) Han har alltid fått excellent tidigare men dagens dommare var inte så givmild med excellent eller ck. Nåja... Vi är på igen i Västerås 25 April   


Däremot blev jag väldans lessen och besviken på min omgivning idag... NÅGON tycker att jag är för rik och har lagt beslag på en 500-hundring jag hade i mobilplånboken. Såg sedeln för någon dag sen och tyckte det var så bra den låg där så jag slapp tänka på att ta ut pengar tills idag. Idag när jag skulle betala katalogen på utställningen var sedeln borta. Jag LOVAR att den kan INTE ha ramlat ur. Den satt väl inklämd så man skulle få ta i för att få fram den. Är ju inte så ofta jag har kontanter längre. Numera betalar jag ju mest med kortet.

Note to self... LITA INTE PÅ NÅN !!!     


Strax ska jag ta Herrar Cardigans på kvällsis och sen glo på tv en stund innan Lopplådan får låna mig... Kurs med finaste jobbet i morgonförmiddag så jag ska upp och väcka tuppen   


Go Natt !!  

Ovido - Quiz & Flashcards