Alla inlägg den 5 mars 2015

Av Gunsan - 5 mars 2015 19:47

i ryggen nu.... Det tar på ryggen att bada 3 kortbeningar    Men det måste ju letas fram rena hundar innan nästa helgs utställning i Strängnäs. Får bara hoppas Thors päls hinner lägga sig till rätta... annars får det bli som det blir. REN ska han vara i a f   

Morgonpromenaden var helt underbar. Sol och ett par minusar 

 


Thor poserade lite mindre villigt   

   

Eftermiddagens promenad var lika härlig den fast det var varmare. 


När jag var hos Mams i helgen blev jag lite besviken... Isskulpturerna i Stadsparken var borta... Dock hittade jag detta ishjärta på Storgatan   

 

Inte fy skam....  


Har idag väntat med spänning på valpar... Kennel Ceciklas, Marie Skogström skulle få smått. Dessvärre blev det krångel men så vitt jag vet har kejsarsnittet gått bra och mamma Vofflan och 9 små underverk mår efter omständigheterna bra. Hoppas det fortsätter så. Fast vi inga fler voffsar ska ha just nu måste jag nog göra ett besök och kika på di små om några veckor. Dem får väl växa på sig lite först.   



Nu är det snart dags för kvällsfix och sen lite tv... om jag orkar sitta förstås...


  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards