Alla inlägg den 19 december 2014

Av Gunsan - 19 december 2014 20:01

är här IGEN !! Fast snön försvann i hällregnet inatt...  


Har vart lite nyttig och tvättat och städat..När maken kom hem for vi direkt på affären...Julköttbullar ska tillverkas i morgon   


Vi har hunnit med promenad på eftermiddagen med Blomman och matte Sabina. Bina ska ut och svänga sina lurviga ikväll. Hoppas hon får en kanonkväll.


Jag ska bänka mig vid tv:n och hoppas att jag håller mig vaken åtminstone HALVA filmen...  


 

Solen glimtade fram en stund här mitt på dagen...Det är knappt man hinner se den ovan horisonten men den finns där   


Avgår mot kvällsfix och tv:tittande   

 

Av Gunsan - 19 december 2014 20:01

är här IGEN !! Fast snön försvann i hällregnet inatt...  


Har vart lite nyttig och tvättat och städat..När maken kom hem for vi direkt på affären...Julköttbullar ska tillverkas i morgon   


Vi har hunnit med promenad på eftermiddagen med Blomman och matte Sabina. Bina ska ut och svänga sina lurviga ikväll. Hoppas hon får en kanonkväll.


Jag ska bänka mig vid tv:n och hoppas att jag håller mig vaken åtminstone HALVA filmen...  


 

Solen glimtade fram en stund här mitt på dagen...Det är knappt man hinner se den ovan horisonten men den finns där   


Avgår mot kvällsfix och tv:tittande   

 

Av Gunsan - 19 december 2014 20:01

är här IGEN !! Fast snön försvann i hällregnet inatt...  


Har vart lite nyttig och tvättat och städat..När maken kom hem for vi direkt på affären...Julköttbullar ska tillverkas i morgon   


Vi har hunnit med promenad på eftermiddagen med Blomman och matte Sabina. Bina ska ut och svänga sina lurviga ikväll. Hoppas hon får en kanonkväll.


Jag ska bänka mig vid tv:n och hoppas att jag håller mig vaken åtminstone HALVA filmen...  


 

Solen glimtade fram en stund här mitt på dagen...Det är knappt man hinner se den ovan horisonten men den finns där   


Avgår mot kvällsfix och tv:tittande   

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards