Alla inlägg den 8 december 2014

Av Gunsan - 8 december 2014 15:57

i december och jag har vart rätt så produktiv   

Började dagen med 15 minuter på gåbandet. Är ju lite mer än 1 1/2 vecka sen jag fick min smärtblockad i diskbråcket så nu börjar jag med träningen lite försiktigt. Efter jul och nyår ska jag och en väninna börja dansa Zumba så det ska nog bli ordning på både kondition och muskler   


Nästa vecka ska jag börja nedtrappningen av smärtmedicineringen och jag ska vara tillbaka i fullt arbete 12 januari   


Har hunnit med lite Lussekattsbak också idag 

     Gooooda blev dem   


Eftermiddagspromenad med JackRusselterriern Blomman och hennes matte har det oxå blivit. 

Till och med Snabeldrakning har jag fixat ...


NU dags för tillverkning av middagsmat !!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards