Alla inlägg den 10 december 2014

Av Gunsan - 10 december 2014 20:24

är redan här då....Regnig, grå och trist...


Morgonpromenaden med Grabbarna Cardigans blev nästan en mardröm....Virvelkopplet gick sönder när vi mötte en pudel med sin matte. Denna pudel får de flesta hundar i byn att gå i taket...NÅTT elände sänder den ut för till och med min gamling reagerar. Mitt i mötet när jag skulle försöka få Odin att vara tyst och sitta går kopplet till hans halsband av !!!!    Tack och lov fattade han inte att han för några sekunder var lös. 

Tror det är nått fel på kopplet eftersom ytan på hakarna är så grova och skrovliga så koppelbanden har nötts av. Kopplet inköptes i Maj i år så det är ju inte gammalt heller.

 

Har vart i kontakt med firman och dem ska skicka ett nytt koppel. Har frågat dem om hakarna så få se vad svar jag får.


Har slagit in julisarna idag så nu ska jag fixa kartong så jag kan skicka "kapet" till min Sockerunge i Tandsbyn   


Nu ska jag fixa lite hundmat och invänta Make och Cardigans. Sen ska vi bänka oss framför dumburken med en gammal film en stund...


Go Natt !!   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards