Alla inlägg den 13 augusti 2015

Av Gunsan - 13 augusti 2015 19:45

Fru Johanssons bästa dag då....

Vaknade redan 14.30 Gjorde inte så mycket då jag sovit riktigt bra. Mednas jag vaknade till försökte jag få tag på Foderboxen. Är ju som dags beställa mat till Pälsklingarna.... Fodret jag använt i snart 2 år finns inte på sidan längre fastän det står på hemsidan att dem säljer det. Har mailat 2 ggr de två senaste veckorna samt i dag på em försökt få tag på dem på telefon. Inte ett svar någonstans. Beställde då ett annat foder så jag får hem mat men kommer att jaga vidare för att få svar.


Efter dusch var det dags för hundprommis. Kl. 15.15 var vi utanför dörren. Kl 15.20 får jag mess om att ICA Maxi kommer med matleverans 15.23 !!!!!! Jag hade beställt för att få hem EFTER kl 16.00 Talade om mitt missnöje för varubudet och sa att jag hoppas det inte upprepas ! 


Nu mot sista jobbnatten på en knapp vecka... Efter utställningen på lördag så bär det av till stugan några dagar   


Go Natt på er som får sova   

Ovido - Quiz & Flashcards