Alla inlägg den 11 augusti 2015

Av Gunsan - 11 augusti 2015 20:02

sen jag plitade ner något här....

Har vart en seg, regnig och smärtsam sommar... Gav upp och ringde doktorn igår så nu går jag på ny dos Oxycodon så nu hoppas jag att ryggen lugnar ner sig...

Är lite .... "hög" innanför pannbenet idag men är nog som vanligt igen om några dagar.


Ser fram emot lördagen och utställningen i Norrköping. I Köping gick det jättebra för Thor. Han fick ett Excellent för första gången denna säsong. Strålande kritik som vanligt. 

Jag har dessutom anmält oss på Noseworkkurs. Hoppas vi kommer med.


Maken har hunnit med att fylla 50 år oxå... Som present från mig och kidsen blir det Friends Arena och GP-speedway i september. Dessutom hotellnatt så vi kan unna oss god mat och dryck   


Idag har jag faktiskt prövat något nytt... Jag har beställt mat från Ica Maxi med hemkörning. Känns jäkligt praktiskt. Får se hur det fungerar. Ska testa en tid i a f...   


Nu dags för kvällssysslor...


Go Natt   

Ovido - Quiz & Flashcards