Alla inlägg den 24 oktober 2017

Av Gunsan - 24 oktober 2017 12:15

trött.... 

Idag och igår har jag varit dödligt trött... Har kanppt ork att andas känns det som. Klockan är inte ens 13 på em och jag har redan börjat längta efter sängen, hunnit slumra en stund i fåtöljen oxå...

Chefen ringde igår. Nytt rehabsamtal i början av november. Blir spännande att se vad bud jag får...

Misstänker att det är MITT arsle som ska förflyttas och det verkliga problemet får stanna kvar. Det är väl så när folk är pigga på att ha åsikter men inte vill ge luft åt dem i högre sfärer.

Usch på mig så jag gnäller....


Nåja det finns ju LITE glädjeämnen oxå. På söndag är det en inofficiell utställning här i stan så Bilbo ska dit och visa upp sig. Vi får träffa kullsyrran Lycka oxå 😉. Ska bli kul. 

Är en inofficiell utställning på Mantorp i november. Måste bestämma mig om vi ska dit oxå .... Vore ju lite kul.


Får fint besök under höstlovet.... Sockerungen kommer och förgyller tillvaron några dagar. Ser jag verkligen fram emot. Lillebror Pluttprinsen fyller 1 år på torsdag.... JISSES  vad tiden går. Jag och Sockret får göra ett besök på leksaksaffären och se om vi hittar en bra present hon kan ta med hem till Pluttprinsen. Han har dessutom lärt sig gå nu 💝


Nä nu ska jag sova tv en stund till innan hundarna ska ut och vallas igen....

Ovido - Quiz & Flashcards