Alla inlägg den 16 januari 2016

Av Gunsan - 16 januari 2016 21:10

Vintern är här nu... Snö och kyla...

 


Jag har jobbat men är nu ledig igen till på fredag...   

På måndag ska jag ta mig i kragen och packa ner julen... Skulle väl ha gjort det på Knut-dagen men då var det jobb som gällde.

Har beställt nya gardiner som jag hoppas kommer på måndag så julgardinerna åker ner på tisdag och då ska golven få sig en duvning med moppen.  


Vi har börjat nosträna jag och Thor. 5 kartonger och två av dem har godis. Han tycker det är kul. På torsdag kommer Malin igen så vi kanske lägger till doft i smeller då oxå..   

Det är så spännande att se hur intensivt han jobbar för att så bara glo på mig när han tycker han fått nog... Banan får inte bli tråkig utan måste ändras och dras om hela tiden   


Idag har jag bara varit lat hela dagen. Inte gjort ett vettigt handtag men såna dagar måste man oxå ha så man kommer ikapp efter 6 arbetsnätter på en vecka.


Hittade Odin sovandes idag... Undrar varför jag lägger pengar på bäddar till hundarna egentligen :-D

 


Snart dags att bänka sig framför tv:n och se en film...


Ovido - Quiz & Flashcards