Direktlänk till inlägg 7 april 2016

GRISVÄDER

Av Gunsan - 7 april 2016 14:37

idag och lusten för att gå ut med hundar är lika med noll....  

Loke gillar ju inte att vara ute i skitväder så han skulle inte ha nått emot att bara kasta sig in i närmsta buskage, lätta på trycket och sen gå in   


Foten börjar äntligen gå åt det bättre hållet... Svullnaden minskar och värken lättar... om jag inte böjer på eländet och hur lätt är det att låta bli ????  


Var nere i skyddsrummet i källaren idag med min mentor Malin och la ett doftspår till Thor... Han var SÅÅÅÅÅÅ rackarns duktig idag... Han har verkligen gått framåt med nosework.   

Ska försöka hinna lägga några spår närmaste dagarna i ny miljö. Ska be att få låna källaren hos Sabina och Blomman för ett spår oxå... 

Vi måste slipa på färdigheterna nu för Malin ska examineras 24/4 som specialsöksinstruktör och vi ska vara med Thor och jag. SÅÅÅ spännande och roligt !!

Sen ska vi gå riktig noseworkkurs för Malin och hennes kollega på KBH.


Nu har jag mest lust att gå till sängs och sova bort denna regniga dag men det är väl bara ta på sig jackan och knalla en sväng med Herrar Cardigans i regnvädret... Varför vara inne och torr när man kan gå ut och bli blöt ?????   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunsan - Lördag 13 april 12:24


Våren här i Corgitorpet har vart rackarns så solfattig. Förra våren hade jag lunchat ute i trädgården flera gånger och suttit i solen och fått färg i nyllet. Nu är jag ännu blek som ett lakan.   Jag har slutfört min utbildning till Intuitiv Livsc...

Av Gunsan - Söndag 10 mars 12:35

har rullat iväg.... Vi går mot vår även om just idag inte känns så vårlik. Det ligger på nollan, är mulet och snålblåster.   Ett halvår har gått och nu är jag färdig Intuitiv Livs coach.  Var iväg till Tvillingsjälargården igår och hade kursavs...

Av Gunsan - Måndag 1 jan 08:29

Årets första dag... Har just kommit hem från jobbet. Börjar året med 8 dagars ledighet 🥰 Julen har vart lugn och trivsam. Snöoväder på julafton och sen snöade det i flera dagar så motion har jag fått. Snöskottning är bra för kroppen ㈳...

Av Gunsan - 15 september 2023 12:46

Är kommen...Har lufsat runt i skogarna på ledig tid och hystat in massor av kantareller. Trattkantareller har oxå börjat komma men dem behöver nån vecka till för att bli i fin storlek.   Mina Gladiolus har blommat sååå underbart 😍   ...

Av Gunsan - 9 augusti 2023 08:10

  det semester.... Typ halva har gått och 🌞 och värmen försvann. Stormen Hans börjar kanske lägga sig lite nu men regnat duktigt har det gjort. I gårkväll trodde jag träden skulle gå av i blåsten. Ett är i a f bra för kantarellerna har tagi...

Ovido - Quiz & Flashcards