Alla inlägg den 15 oktober 2015

Av Gunsan - 15 oktober 2015 10:46

idag då... Fönsterputsandet igår tog hårt på ryggen och jag har sovit uselt inatt...   

Nåja.. Jag får ta det lugnt idag... fram tills det är dags för middagsmat i a f...


Ska koka palt idag    Har sugit i palttarmen länge nu. 


I morse var det kallt och friskt ute...

 

Lite dimmigt när vi kom ut men allteftersom ökade dimman på...


   


Nu har det klarnat och solen har brottat sig fram. Kan nog bli en riktigt fin höstdag idag...


Jag tror jag ska ägna mig lite åt ett par avsnitt av Kvinnofängelset innan det är dags för potatisskalning och tärnande av fläsk   

Får väl se om jag lyckas lura med mig Sabina och Blomman på en eftermiddagsprommis sen ...


Till kvällen får nog lille Maken motionera herrar Cardigans... Jag ska ju palla med tvättis, städning och 1:a jobbnatten av 3 i morgon... Hoppas jag får sova ordentligt i natt och inte vaknar redan vid kl 06,20 som i morse...  

Ovido - Quiz & Flashcards